مدت به نسبت طولانی شده است که کرونا در میان ماست و خیلی از ما از این شرایط خیلی خسته شده ایم. ماسکهایی که هر روز و هر ساعت روی صورتمان است و نمی توانیم بدون آن زندگی بدون استرسی داشته باشیم باعث شده احساس کنیم که زشت شده ایم. ماسکهای سفید و آبی هم برای خیلی های ما تکراری شده اند و دوست داریم کمی تنوع وارد زندگی مان کنیم.

 

تنوع زیادی هم در زمینه ماسکهای پزشکی داشته ایم که باعث شده حق انتخاب بیشتری برای خریداران وجود داشته باشد. هر کسی می تواند با سلیقه خودش رنگی را که دوست دارد بخرد و استفاده کند. همین تنوع های کوچک باعث شده که بعضی ماسکها فروش بیشتری داشته باشند. جالب است که رنگ مشکی به یکباره فروش خیلی زیادی داشته است و خیلی ها دوست داشته اند ماسکهایی به این رنگ بزنند. و جالب تر این که ماسکهای تیره رنگ در محرم هم فروش زیادی داشته باشد. یعنی ماسکها را خیلی ها به صورت مناسبتی در رنگی خاص می خرند. ماسک طوسی هم فروش خوبی داشته و رنگی دوست داشتنی بوده است. رنگی که هم خانم ها و هم آقایان آن را دوست داشته اند.

 

ماسک سه بعدی نیز با تنوع رنگ بالایی که دارد فروش خیلی خوبی داشته است. در زمان جهش کرونا و به خصوص کرونای دلتا این ماسکها بسیار فروخته شدند و جزو پرفروش ترین ماسکهای بازار بوده اند. ظاهر و شکل و رنگ بندی بسیار متنوع نیز در فروش این محصول جدید بی تاثیر نبوده است. رنگ ها جزوی جدانشدنی از زندگی ما هستند. رنگ ها باعث می شوند روحیه ما تازه تر شود. حتی هماهنگی یک ماسک ساده با لباس باعث شیک تر شدن ظاهر می شود که حتی در روحیه مان تاثیر می گذارد.

 

تولید کننده های ماسکها هم در تلاشند تا هر کدام رنگ ها و طرحهای جالبی را در ماسکهایشان بگذارند تا کمی برای خریداران جذابیت پیدا کنند.

 

به امید روزهای بدون کرونا