هر کدام از ما ممکن است طبع ها و مزاج های مختلفی داشته باشیم. گرم و مرطوب، گرم و تر، سرد و خشک و سر و مرطوب طبیعت های مختلف ما هستند. این طبیعت ها در خلق و خو نیز تاثیر می گذارند. به طور مثال کسانی با طبیعت سرد کمتر در ارتباط برقرار کردن با دیگران موفق هستند. کسانی که گرم هستند رابطه ای صمیمانه با دیگران دارند.

 

حال این طبع ها در رابطه نیز تاثیر می گذارند. اگر شریک جنسی طبیعتی سرد داشته باشد طرف مقابل ممکن است کمی اذیت شود. چرا که تلاش زیادی نیاز دارد تا بتواند طرفش را مشتاق سازد. در مورد خانم های سرد این مشکلات بسیار است. بسیاری از آقایان از سردی همسرشان مدام شکایت دارند و گاها نیز با این موضوع کنار می آیند. یکی از روش های کاربردی و مفید برای درمان سردی استفاده از خوراکی های گرم است. به خانم های سرد توصیه می کنیم که از خوردن برنج پس از ساعت 8 شب و خوردن خوراکی های سرد قبل از خواب به شدت پرهیز کنند.

 

استفاده از کاندوم میوه ای و شکلاتی ها یا محصولات قهوه نیز خالی از لطف نیست. این محصولات با گرمای خوراکی ها باعث ایجاد حس گرما می شوند. همچنین استفاده از دکوراسیون مناسب در اتاق خواب باعث ایجاد حسی مثبت برای شروع رابطه می شود. اما هیچ کدام از این روش ها به اندازه خوردن خرما و انجیر و تنقلات گرم تاثیر ندارد. خانم های سرد مزاج سعی کنند همیشه ظرفی از آجیل و تنقلات گرم روی میز کارشان باشد. در طول روز چند عدد از این دانه های آجیلی میل کنند. به این ترتیب بدنشان گرمای بیشتری خواهد داشت. خوراکی هایی نظیر انجیر خشک باعث بیداری سلول های جنسی می شوند. پس مصرف آن ها می توانند باعث شود که فرد میل بیشتری برای شروع یک رابطه گرم و خوب داشته باشد. خوردن نخود چی و کشمش نیز تاثیر خوبی خواهد داشت و باعث از بین رفتن سردی بیش از حد می شود.